3.1.10

zadnji dan počitnic

Prazniki so se očitno odločili in zmenili, da nam zadnji dan namenijo lepo vreme in tako nekoliko popravijo slab vtis, ki so ga pustili. In tako smo se prebudili v sicer hladno, a popolnoma jasno jutro. Cel dan na nebu ni bilo nobenega oblačka, sonce je sijalo in zrak je bil svež.
S Canijem sva seveda dan izkoristila za lep sprehod (pravzaprav kar dva). Pa uspelo mi je pospraviti smrečico, za njo posesati vejice in narediti dekoracijo z naslovom ''Zimska pravljica''.
Nekaj sem reševala križanke, na splošno pa je dan minil v počitniškem duhu.
Ta teden se menda obeta sneg, me prav zanima, če bo kaj iz tega.
Uf soba mi smrdi po ribi, ki jo je Cani ravnokar požvečil na moji postelji. Včeraj so se spet pekli pasji piškoti z medom.
Te počitnice sem bila pridna in sem poleg sobe pospravila tudi kopalničino omaro. Ker pa mi manjka kar dost stvari, morem jutri kupit Eucerinovo kremo, alge (tokrat začnem s tem), mazilo Bepanthen in mg šumeče tablete.
Je pa žalostno, da je ratala tale tv prav nikakva. Nobenega pametnega filma ni.
Imam pa še vedno krče v trebuhu, hvalabogu ne več po vsaki stvari, očitno me je nekaj pošteno zastrupilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar