8.1.10

oh ja

Mja.
Spet bom jamrala. Ampak kaj morem, ko je pa življenje takooooo težko :o).
Ta teden sem ostala doma, ker se nekako nisem mogla spravit v teh ekstremnih razmerah do Ljubljane, saj je lahko celo nevarno. Brezveze se mi je zdelo hodit tja za 5 min predstavitve v četrtek, zato sem se s prijaznim profesorjem zmenila, da lahko imam predstavitev naslednji teden, ker imamo tako ali tako dva termina na voljom torej ta ali drug teden (šeenkrathvala:oX).
Bolečine v trebuhu so meni na ljubo včeraj minile. Pomagala mi je laktoza, ki so mi jo dali v lekarni in jo zdaj pridno pijem. Po enem tednu neznosnih krčev sem tako malo prišla k sebi, nazaj dobila apetit in imam manj slabosti. Pravzaprav sem danes že prav uredu.
Vreme je krasno, no danes malo manj. Je pa vse prejšnje dni snežilo, tako da sem naredila dva snežaka, pri čemer je bil drugi zgolj update prvega. Pravijo mi, da sem neverjetno vztrajna. Kaj moremo, vsi imamo v sebi otroka ;).
Ogrooomno dela imam. Preveč. Faks zahteva res celega človeka in res ne razumem, kako lahko eni cele dneve okol hodijo. Sama trenutno krepavam od fuking statistike, ki mi res ni všeč. S tem, da so se pri meni tudi priprave na izpite že začele. Hja, je treba imeti kondicijo, ni kaj.
Fotr se navdušuje nad Snoopyjem, zdej pa vemo po kom sm ;). Danes sem v Eurospinu celo odkrila 2 poletni pijami Snoopy (celo :o) ). Drugače nimam preveč rada italjanske robe- presladki pudingi in jogurti, preveč umetni zame. Pa še kvalitetni niso. Ampak pijami bosta (upam da) ok. Pa celo strgalo za led z rokavico sem vidla (da te ne zebe). Praktično more bit. Just look at the positive side XD.

Ni komentarjev:

Objavite komentar