20.2.10

dan se nasmehne tistemu, ki se mu zna nasmehniti :) in jaz to sem


Dan d se bliža, celotna naša hiša je spakirala. Pa ne, vzrok temu ni (recently) tresenje tal ali pa povodenj, ki narašča. Jutri je namreč zame, Canija, Bello in Bianco konec dvomesečnih počitnic ( :/ ), mami in tati pa jih začneta. Moja kompanija gre torej v Ljubljano, drugi del pa v Firence. Tako bodo doma ostali le en skakaček in želvak. Vsi smo pomoje po torbah. Jaz mam spet pre-poln avto :o). Očitno bi rabla karavana, čeprav se sprašujem, ali nebi menda tudi tega hitro napolnila. Dans sm si omisla ene kapsule za lase, bomo vidli če bo kaj spremembe ( http://www.fitoval-formula.com/si/Izdelki/Zapo%C5%A1kodovane/tabid/92/Default.aspx ). Pogledala film Red dragon, moram rečt, da mi je bil kar všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar