19.2.10

bipolarno

Danes je en čudn dan. Pa ne zato kr lije kot za stavo. Ima namreč dvojni značaj :/.
1. ful sem vesela ker: se moji živci blazno dobro odzivajo na mimobežne potrese, so me pri znanem slovenskem časniku povabili k sodelovanju zaradi mojih (osupljivih) fotk, sem bla učeri u šopingu (rezultati so majica čebelica maja, ena s kratkimi majčka s pudljem, kavbojke, uhančki, kozmetika, gugalnica za miši, obesek za canija, darilo za tejo), ugotovila da je hanibal zlo dobr film, ni več mraz

2. žalostna sem ker: sem vidla eno punco ki je spet zbolela za tem faking šitom kot mu jst pravim, konec počitnic (1x more bit), nas trese neki, pušča moj radiator, je mama zgodi doma

a mam bipolarno motnjo?

update my faves

1. barva







2. revija













3. element












4. kozmetika













5. glodalec







6. roža


Ni komentarjev:

Objavite komentar