20.3.10

blossom

Začel se je dobri stari spomladanski rinitis, ki mi greni življenje, saj sploh nisem kompetentna komunikacije, ker imam zabuhle oči ter runny nos. Bedno. Danes sem sicer dobila kapljice za alergije za oči, tako da je veliiiiko bolje in se celo lahko učim, yay.
Drugače že napeto čakamo, da kolegica rodi. Ne vem zakaj se mi zdi, ampak Tmin je prav tak kraj, da vsi to z ''veseljem'' spremljajo preko Facebooka. Sicer pa upam, da bo vse ok in da fanetk (ali punčka, jst navijam za fanta), čimprej pride. Stavila sem, da bo učeraj, pa ni bil :(. No ja, bomo pač še (malo) počakali. Sicer sem se sama rodila 3 tedne prej, kar je po mojem mnenju bolje, kot če se rodiš kasneje, ker je pač če ne drugega, prej mimo. Drugače se učim soco. Zdej se jo celo lahko, ker me oči ne pečejo. Pa trebuh me tudi ne boli več (ženske tegobe so ble na obzorju, kar se je waaai, kazalo en teden prej v strahotnem pospravljanju- pospravla sem dobesedno CELO stanovanje, vsak dan sem vse popucala, tako da sem k sreči na koncu omagala in nehala, jao pms mam smeeeh).

Aja nov mobi sm si kupla. Dosadil mi je f***** TOUCH način, ki si ga ne omislim nikoli več. Sedaj imam lepotca, ki sliši na ime Sony ericson (itak je Sony moj top fejvorit), tako da ni bilo dvoma, kaj bom vzela. So me pa gledali kot budalo, ko sem hotela nekaj ČIM BOLJ ENOSTAVNEGA, dejansko je tehnika ful poceni in dobiš super naprave, a kaj boš z njimi. V glavnem, mene tale Samsung, ki je zdaj k sreči razprodan, tako da sem že dobila kupca za svojega, ni očaral.
Doma mi morijo. En čudn siv dan je. Komi čakam, da mine.
Drug teden bom verjetno doma, ker bi sicer v ponedeljek in torek imela vsak dan po eno obvezno predavanje, ampak drugega pa ne, pa se mi zdi bv vozit tja, ker lahko doma pišem dost za faks. Bomo vidli.
papa

Ni komentarjev:

Objavite komentar