26.3.10

celovški dvori

Pa jih je znižal Janković. A kaj pomaga? Mislim, da temu spektaklu ni bil pojnt v ceni, ampak meni so ti dvori itak nemogoči. Poleg tega, da so zgrajeni za en drek, je že cel sistem glumazen, grajen ob eni večjih upadnic in na drugi strani obkrožen z obvoznico. Pa bo stadion kaj bolši? Nak. Tisti, ki se vsak dan skoraj peljemo mimo Stožic lahko jasno vidimo, kaj se gre. Stadion bo seveda sezidan ''v dveh dneh''. Gradijo naši južiji, kar tudi ne dviguje ravno kvalitete. Pa kdo se sekira? Seveda je najpomembneje to, da fajn zgleda, kot razsvetljava za praznike, ki je vredna milijon. Tudi za stadion bodo zvozili travo da bo ja junija že končan in se bo Janković veselo smehljau na otvoritvi. Evo, stadion pa mamo. Čeprav se mi zdi, da Slovenci nimajo kaj dosti koristi od tega- gradijo ga južiji, na njem bodo špilal južiji, vandalizem bodo zganjal južiji... mogoče bi pa mogli spremenit svojo ''uradno'' pozicijo in se namesto kot srednjeevropska država razglašati za državo, ki je veryowpen do tujcev, sploh do poceni delovne sile (ki nas na koncu krepko stane, ker je vse tako zanič zgrajeno, da je treba še enkrat toliko investirat). To je seveda moje mišljenje, moje so avtorske pravice in ima vsak pravico do drugačnega mnenja. Nisem ne nacionalist, ne evropocentrist. Priznam pa, da vse, kar sezidajo naši južni sosedi, ni ravno vrhunsko. Tako se je izkazalo do sedaj pri vseh novogradnjah, kot so Jurčkove vile, Dvori, Pilon in Mostec. Enako velja za stadion, kateremu ne napovedujejo dolge življenjske dobe in za pediatrično, onkološko in nevro. Pa še Vegradu ne kaže najbolje.
Pa da ne bomo le v političnih vodah (btw vode je že dost, saj zunaj pada dež), naj omenim, da smo včeraj dobili Hurttin dežni plašček za Canija, ki je super. Sicer mi je malo slabo v glavi, ko pomislim, da je bil dražji od mojih stvari, ampak upam, da bo tale ''hundtex'' res ok. Danes pa je prišla jablana zame za v Ljubljano (http://www.bakker.si/r_12945-019/Jabolka/Pritlikava-jablana.htm), ki sedaj potrebuje še zemljo.
Hitro je šel teden naokoli, nam pa se meša od dela. Pojma nimam, kako bo šlo s to fokusno skupino skozi, ki jo moramo izpeljati. Hvala bogu sem danes še celo dobila cele tri kasete za v moj diktafon, ker avdio kaset sploh ne delajo več .Aja mobi se pa super obnese.lp

Ni komentarjev:

Objavite komentar