31.1.11

dolg za januar, konec semestra in prihod jabučka v moj dom :D.

Že nekaj časa nisem nič updatala, posledica prekomernega študiranja in obveznosti za fax da kar glava boli. Dejansko sem tako utrujena, da nimam niti moči, da bi si odpočila. Tale januar je bil zame skrajno teman mesec zato upam, da bo v prihodnje bolje, ker res nebi rada, da bo celo leto takšno, ker če bo, potem bo z*******. Kaj mi dogaja ta teden:



Minimalno do pol noči bi mogla moja skupina oddat do nalogo (včeraj), jaz sem moj del (to je 3 poglavja od 4!!! in to sem vse jaz naredila), naredila že dolgo nazaj, ena sošolka je naredila še eno poglavje in mi pomagala, ostale tri, ki pa me vedno nekaj kritizirajo in bore malo prispevajo, pa bi morale narediti samo še eno poglavje , ampak ga niso mogle. Tako smo zamudili rok za ta teden in poslali nalogo danes, prfox se je usmilil zato, ker grejo gospodične pol na počitnce in mormo pod NUJNO u sredo zagovarjat. Bolj me moti to, da se jaz vedno potrudim in potem dobim leden tuš po glavi, če mi enkrat rata, da ne zmorem vsega. Januarja sem bila veliko pod pritiskom, potem pa sem imela še težave s koordinacijo. Ko imajo drugi izpite (še za nazaj!) razumem in jih pustim, zakaj pa mene nihče ne razume da imam obveznosti? Da ne govorim koliko drugih privatnih brezveznih zadev pride, da ne more kdo kaj narediti, pa potem vskočim.
 Ko sem ponoči ugotovila da nismo nč naredile, nism mogla spat in sm pazi ratala prov OBUPANA. Bolelo me je to, da bi se morala pripravljati za izpit, pa se nisem mogla zaradi drugih. Morala sem pomagati delati še tisti del, ki naj ga jaz nebi naredila potem pa sploh ni bil narejen. Tako sem zgubila čas za študij izpita in še naloga je padla v vodo. Rezultat je bil da nisem nič znala in da seminarska ne bo zagovarjana ta teden, kar pomeni, da mi je spodletelo oboje. Če bi vedela, da na koncu resno ne bo končano včeraj, bi se vsaj bolje pripravila za izpit (kar bi se imela pravico, glede na to, da sem naredila sama veliko več kot druge skupaj in da vedno pomagam, ko imajo za pisat drugi). Ob 1h 18min mi je bilo že tako toplo in slabo, da sm pozimi spala pr odprtem oknu v sami kanoteri. Spala nisem nič, ker tudi canija ni bilo pri meni. Potem sem ustala, da bi se učila, pa so maili glede naše projektne nal. še kar deževali :S zakaj se ne znam postavit zase?
 Izpit pa je presenetljivo dobro šel :D. Zato sem bila res zadovoljna, da ga bom vsaj naredila, moram pa reči, da mi je ta predmet bolj ustrezal kot tisti na moji katedri, zato mi je res žal, da sem se imela čas učiti vsega skupaj pol dneva, ker če bi se bolj natančno naučila, bi imela res več od tega in dobro oceno.
Sem pa dobila danes obvestilo še za en predmet, da imam oceno 9.
Po izpitu sem se s frendico, ki je bila z mano na izletu v Franciji, dobila v maximarketu v slaščičarni, ker se res dolgo nisva videle. Kako bi se, ko pa sem cel januar trpela, če mi je kdo samo rekel, da me povabi ven. Imela sem dela za več ur, kot je ur podnevi. Na faxu sem živela, zato sploh nisem več vedela, kaj so kuhana kosila. Ob žvečenju paninov ugotoviš, kako fajn je, ko prideš v stanovanje pa si skuhaš tortiline :P. Danes sem jih naredila. Klepetali sva in klepetali. Za tem sem šla še na gosposvetsko in si kupila jabučka <3.

http://www.youtube.com/watch?v=PK2WulMuyDs

danes pa fotke ne delajo (smesko z nosom dol smrk).

Ni komentarjev:

Objavite komentar