12.2.11

Nothing sweet about me

Malo zamujam z updati zadnje case, ampak bom pridna in bom poročala za nazaj. Statistika bi šla nekako takole:
9.2. smo bili na Žabijskem vrhu, do kamer smo se pricingali kar po bližnjici in to dan za tem, ko smo bili na Vodil vrhu & Mrzlem vrhu. Potem smo šli še po najstrmi do Klopce.
10.2. sva pa bila sama na najprej Mrzlem vrhu in potem sva šla po grebenu še prečit na Vodil vrh. To je bil en krasen dan. Recently je bilo fajn vreme. Bila sva kot v reklami za avstrijske alpe :P. Pot na MV niti ni bila tako strma, kot sem se bala. Bila je lepa in tudi narava enkratna. Še sreča, da sem tokrat dobila šipek (in posledično naredila pet vbodov v prste :S) in ga prinesla za okras v dolino. Uspelo mi je dobiti tudi mačice. Na vrhu pa bi človek kar zaspal, kot je to dejansko počel Trušnovec. Jaz bi kar prodala podutiško rezidenco in si kupila v hribih kak weekend. Preferiram brunarico nekje visoko v glastem gozdu, z ognjiščem, kjer bi visele in se grele Canijeve odejice in zunaj bi bila že tema, jaz pa bi imela jelene okoli da bi se prevažala.
Relalnost? jebeno delovno mesto v zakajeni prestolnici.

Nekaterim nam pač (več kot) očitno ni usojeno.

Za pot navzgor sva potrebovala več kot uro, potem pa je vse skupaj naneslo na kake štiri. Bala sva se, da bo že tema, zato sva navzdol nekoliko pospešila frekvenco; no jaz tudi zato, ker se malo bojim neljubih obiskovalcev gozdov, tako da nisva potrebovala veliko in tudi ni bilo mraz, ko sva se vrnila.














Danes pa nekaj ni vredu. Ponoči me je bolel trebuh, pa se mi ni dalo iz postelje, kjer mi je bilo prijetno toplo (celo v naši hiši ?? ) , tako da nisem vzela Lekadol. Plus za nameček imam spet hudo tiščanje. Tako da me ta trenutek trebuh boli + peče + krči. Prvi pol odgovarja tistemu delu, po katerem se ženske razlikujemo od moških (in se navadno pojavi enkrat mesečno). Drugi del pa ne vem več čemu bi pripisala, saj ponavadi vem, katera hrana mi povzroča slabost, krče in pekoč feeling. Dejansko sem boga. Nekako je najbrž vse skupaj povezano še s pritiskom, ki se je znatno znižal. Bila sem v knjižnjici, zato sem bila prepričana, da si bom privoščila nekoliko več počitka. Saj ne, da sem šla čez meje, ampak sem pa preforsirala svoje mišice te dni sigurno nadpovprečno. Vem, da ni dobro toliko gibati, ampak so bili res dnevi, ki sem jih fajn izkoristila.
In kot da si nebi zaslužila pavze sem včeraj vse posesala (ker ta teden noben ni :O), pomila stopnišče, vse popeglala in očistila kletke. Danes pa sem se že uštimala, da bom ležala, ko sem s polic spravila kramo in pobrisala ves prah, tole pa je rezultat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar