19.3.11

19.marec =poseben dan

19. marec PRVIČ

Pet let je, odkar se mi je izpolnila ena velika, največja oziroma življenjska želja. Postala sem lastnica svojega prvega in edinega psa, kar je bilo edino, ki mi je do tega posebnega dogodka še manjkalo. Vedno sem sanjala o psu in ko je prišel 19. marec pred petimi leti se mi je želja izpolnila.

SEDAJ PA LAHKO REČEM SAMO CANI, HVALA KER SI IN MI POLEPŠAŠ TUDI TEŽKE TRENUTKE. 

VEDNO TE BOM IMELA NEEESKONČNO RADA.

Kaj več o naših recently dogodivščinah pa napišem malo kasneje, ker imam ogromno (preveč tu mač ;) ) dela za fax, glava pa kar še nekje plava za devetimi vodami.

rvm***

19. marec DRUGIČ

tutto il mio dentro che conosci, che tu sai,
vive un momento più difficile che mai
non è bastato aver tagliato i ponti
non è servito aver pagato i conti

V vsakem odnosu, naj bo še tako ljubeč in razumevajoč, imamo vzpone in padce. Včasih treskanje in grmenje, včasih nežne in mirne dneve, včasih popolno ljubezen, včasih mejno sovraštvo.


Anček

Ni komentarjev:

Objavite komentar