22.3.11

update after a long time

Uf, nisem bila pridna, saj se zadnje čase bolj malo oglašam. Zaposlena sem, saj je na faxu veliko dela, pomlad se prebuja in ni interesa za učenje. Najprej naj povem, da sem že pet let ponosna, da sem uradna lastnica Canija.
19. marca je bila obletnica, in to že kar peta! Spomnim se tiste nedelje, ko sem nestrpno čakala tisto uro, ko smo se dogovorili z njegovo vzrediteljico in šli po mojo žabico. Lahko rečem samo, da je to bila moja največja in skratka ŽIVLJENJSKA želja in da od takrat naprej ne potrebujem ničesar več.



Drugo, kar dogaja, je bolana Lublana :/. Javno mnenje mi greni življenje, Strategija oglaševanja pa me skrbi, ker bo potekalo tekmovanje med oglaševalskimi skupinami, kar pomeni, da bodo določeni ljudje rovarili. Imam namreč kolegice, ki bi šle preko vseh meja, da bi dosegle dobre ocene.
Drugače je pri ITK, kjer zamujamo z nalogo, saj bi morale s skupino do danes že poslati koncept seminarske, pa še stavka nismo napisale. S PTR smo nehale in ne vem, ali bomo sploh še realizirale.
Jutri imam še, občutno težji, b2b marketing, ki bi bil OK, če nebi bila spet tako odvisna od drugih. Potem pa še filozofski predmet, ki je hujši od trde matematike, pa popoldne Komunikacijski menedžment (kjer itak noben ne posluša :o) ). Sem pa - priznam kar precej zmatrana, saj nimam minute časa za počitek. Moj dan je danes izgledal nekako po zgodnji budnici (ob 5ih!), ko je bilo treba s tamalim ven (lulat), sem šla na zgodnja predavanja. Potem sem preživljala dopoldne na faxu. Vmes sem šla še po pomladni plašček v H&M in sem zadovoljna (lepa barva). Potem sem šla domov, pobrala vse perilo, posesala in zlikala, oprala nov stroj in spakirala za domov. Vmes je bilo treba še nardit kosilo in počistit naokoli. Potem pa sem šla s psom na sprehod. Popoldne sem oprala še glavo, pa izpiske za JM sem dokončala - že tretjo verzijo, prva je dolga, druga je zožena, tretja je povzetek in pospravila za študij. Nato sem se sama lotila koncepta za skupino, ker ostale članice nimajo časa. Vmes sem še drugi sošolki esej pošiljala, ker bi ga mogle obe oddat (vsaka svojega in različne), pa ga ona ni napisala, ker je bila na počitnicah. Tako sem podarila svojega, ki ga je preoblikovala.
Jutri me čaka še en izmozgajoč dan (od jutra do štirih sem brez pavze na predavanjih). Komaj čakam, da zvečer samo še padem v posteljo, mogoče le kakšno posebno osebo spustim na obisk :o), kar pa sledi v nadaljevanju.

Ne morem se pritoževat, da mi gre slabo. Napohajala sem se prejšnje dni, lahko bi rekli da kar za naslednje pol leta. Sledi nekaj utrinkov.





Tole je parfum, ki sem ga dobila za prvo obletnico <3 hja BVLGARI NOTTE, MOJA VELIKA ŽELJA. Hvala (še enkrat ;) )! ***




Tole je iz obletnice z destinacije MV, kjer sva preživljala prejšnji petek. Zdaj vem, zakaj vrh nosi takšen pridevnik v imenu, ker dejansko skoz pošteno zebe. Ampak je blo fajn. Ne vem, zakaj smo si izmislili čas in začeli vse načrtovati. Dostikrat bi morali zgolj in samo v NARAVO, ki zna vedno prisluhnit; preden se v življenju zavemo obstoja, ga je pol mimo.

A sem že izdala? Ne še :P ... prvega maja zopet odpotujemo, tokrat gremo na Nizozemsko v deželo tulipanov.

Torej glavno je bilo tokrat 19. marec, ki je bil zares poseben dan dveh muh na zgolj enem mahu. Obe stvari skupaj pa sta veliiiiko dragocenejši kot vse ostale stvari, ki imajo v življenju denarno vrednost. Poleg zdravja, je veliko nematerialnih idej, ki prinesejo veliko večjo kvaliteto vsakdanov, kot nam prinese vsa tehnologija, ki bo pri meni počasi druga za drugo romala na smetišče.










Ni komentarjev:

Objavite komentar