2.4.11

otročki****tajm

Ni vse tako, kot se nam zdi.

Zgodba vsaka ima dve plati.

Moč besed in dejanj naj pove,

da ne daš svojih sanj.

Mavrice ni , če ni dežja.

Preden zjasni se je vedno tema.

Dobro in zlo, vse gre tako,

da brez zvezd ne obstaja nebo.

Bistvo skrito je očem, gledam s srcem,

dobro vem, da prepozno ni nikdar,

zdaj je čas za pravo stvar.






Ker je Mali v bolnici, sva z malim pohajala sama :/. K sreči naju je pobrala Barbara in skupaj smo se odpravli okoli po cesti in se naužili toplih žarkov. Sama sem že prav rjava, čeprav namensko ne delam na temu, da bi imela neko barvo. Pravzaprav mi ničkaj ni všeč ta nenaden val toplega zraku. Prehitro je vse skupaj.

Dopoldne sem malo ustvarjala in že uštimala nekaj pirhov. Uspelo mi je tudi pospaviti sobo. Pa vsi smo prave rožce'.


A sem že omenila, da imam nov PC. Tokrat sem (po neuspešnem Acerju, Dellu in Sonyju) dobila Toshibo in ni bila moja izbira. In že ji manjka en gumb. (tiho) Ko ostaneš brez besed.



 Je pa bil dan nadvse primeren za čiščenje našega brloga.

Pridni smo bili. Takle mamo.



Jaz pa še vedno ne vem, ali znam javno mnenje. In še vedno ne vem, a bi šla jutri DOPODLNE S PRIJATLCO NA PIJAČO vs SE STODESETIČ PIFLALA KUR**** JM!!!
Težka odločitev. Lepo pomladno vreme ni kaj dosti produktivno, ker je človek bolj len, pa pes tudi. Najraje moli vse 4 od sebe, po novem od šestih hodi spat k meni,





Smisel življenja je živeti do zadnjega diha.

Smisel Zavesti pa je zavedanje, da je lahko vsak naslednji dih zadnji.

Pa ne zato, da bi se bali smrti.

Temveč zato, da bi se zavedali Življenja in ga spoštovali.

Življenje ni samoumevno in Zanj bi morali biti hvaležni.

Spoštovati bi Ga morali na vseh nivojih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar