31.3.11

zadnji marčni izlet*

Zimska sezona pohodništva je ogreto zaključena. Danes smo se podali čez Piran na drugo stran ;) (čez Žabijski do vrha). Bilo je, za razliko od včeraj, prav prijetno toplo in ničkaj prijetno vlažno. Malo smo se potili a vendar je lokomotova kompletno prisopihala na vrh.
Mali je užival, zadnje čase imam občutek, da mu res ni hudega. Ah, ko bi bili vsi tako flegma ;). Fortunatelly sem na vrhu dočakala nekaj sončnih žarkov in dobila naravno dozo veselega razpoloženja.
Mislim, da se je huda teta zima iz Tolmina že kar poslovila. Mi smo imeli prav fajn in zabaven pohod, skupaj z vsemi čebelami, ki že pridno brenčijo okoli nas.

Da za nameček ne pozabim, da sem se zvečer dobila še na pijači s prijateljico A. Nisva se videli že (pre)več časa :/ tako, da je bilo zelo fajn in sva obe imeli lep večer, pa še presenečenje za bday je dobila od mene :D. Pozabljamo drug na drugega, večkrat bi se mogli dobit, a smo žal tako zaposleni, da redko utegnemo.

Je pa takrat ko se, toliko več vredno. Pa še prijetno dihurko sem imela možnost spoznati ;).

Človek je ustvarjen za objemanje, za sprejemanje. V objemanju drugih in drugega, najde sebe in objame sebe

Ni komentarjev:

Objavite komentar