5.4.11

receptura alla kasha

Ker moje ustvarjalne ideje na Facebooku rezultirajo v izjemnem zanimanju za kuho, bom tudi tokrat pojasnila eno izmed pacarij.

Sestavine;
- zelenjava (bučke, ohrovt, bleda, paprika)
- sol
- kis, zelenjava za v solati
- lonček kaše

Za psa;
- konzerva (mesna po želji)
- na drobno narezana paprika


Na štedilniku ogrejemo teflonsko skledo vode in počakamo, da začne vreti. Potem pripravimo omako (to naredimo že prej, tako da je zdaj pripravljena - na olivnem olju skuhamo narezano in oprano zelenjavo in pustimo, da pobere vodo, to traja kako uro, potem še posolimo in dodamo kakšne začimbe, jaz imam rada baziliko).
Potem odmerimo ajdovo kašo. Kuhamo jo na zmernem ognju približno 20 minut. Jaz po vretju kar izklopim štedilnik, da sama pobere vodo.

Za psa damo prej ven, saj ne sme soli. Potem jo dodamo in premešamo.

Pogrejemo še omako in pripravimo solato (jaz izberem vsakokrat neko zelenjavo in okisam, posolim itd.).

Ko poteče 20 minut odcedimo morebitno ostalo tekočino in kaša je gotova. Po želji dodamo gorčico (ki jo jaz zelo zelo veliko dodajam) ali pa kakšno drugo podrobnost.

Pa dober tek!
"Življenje nam že ponuja vse, kar potrebujemo za prehrano in zdravje. Bolj ko preprosto jemo, bolj smo zdravi." HAY

Ni komentarjev:

Objavite komentar