17.2.11

a ritorno di quel mondo romantico.

Dež pada. Mja, nekako se dolgočasim doma, čakam, da me kdo pokliče ali pride na obisk. Pravzaprav ugotavljam, da se nekako ne znam več avtozabavat? a je možno; včasih sem gledala oddaje, filme, brala knjige, zdaj pa visim za čarunalnikom. Fotr je nekje v Berlinu in je zbolel :( tako da z mamo zgleda ne bosta mogla mal naokol med dopustom, ah ja. Meni se pa izteka. Pa ravno so mi hišo popravli, zdaj bom pa šla ;). Sicer sem Ljubljane že tako navajena, da se čudim, da ob nedeljah ne že kar avtomatsko speljem proti idrijskim koncem.

Cani je sit in leži na moji postelji. Zdaj vem zakaj Renata vedno pravi, da bi bila v naslednjem življenju ''lijanin pes'', ima se pomoje lepše kot marsikateri drug kosmatinec. Med tem ko me opazuje pa jaz chatam z M. ;) na facebooku, je zakon tale moj sosed.

Pa še tole, danes pa K. praznuje rojstni dan. Želim ji samo vse najlepše!

Resnično, naklonjenost lahko pokažemo že z najmanjšim darilom; dragocene stvari so tiste, ki prihajajo s prijateljstvom." Teokrit

Ni komentarjev:

Objavite komentar