16.2.11

under an umbrella.

Dan, en navaden, tak tih, zaspan. Penso a te mentre i giorni tramontano. Zunaj pada dež. Za spremembo, da ne pozabimo, da moramo ceniti vsak obsijan dan :o). Po dlaneh imam drobne izpuščaje. Od česa pa le za vraga. Dopoldne sem opravljala črnska dela pri hiši. Zdej pa sedim za laptopom in furam safr. Malo prej sem prišla od veta, sem šla Caniju spraznit mešičke. Potem pa sem še v italjanski štacuni kupla nov pribor (pastelno zelen <3 ), prt za na mizo v znamenju daisy, komplet pouštrov za na stole in vidla, da imajo tudi podele, s pastelnimi ročaji. Pri nas je polenta pogosto na jedilniku, tako da bi mi prišli prav, pa tudi tepih bi še mela komplet (da ne omenjam lončkov pa solnika), je bila pa to mamina ideja in mi je tudi plačala.

Mali ima čez mesec cepljenje proti steklini, nato pa po istem razmahu še proti kugi.

Ocene imam več ali manj zaključene, niso pa nič kaj preveč blesteče. Ali sem nesposobna jaz ali oni, to je zdaj vprašanje (verjetno bo držala tista o meni).

Počitnic bo kmalu konec :( kot je konec vsega lepega. Edina dobra stran je, da začnejo zdaj osnovno in sr šolci, tako da bo Ljubljana prazna :o) če bi imela čas bi skočila še v kak kino, ampak se mi zdi, da bom zdaj kar zasedena in ne bom imela več v ljubljani toliko časa hengat.

Jabuček nekam hitro prazni moči te dni :) se vidi, da nisem najbojlše volje in veliko vrtim erosa. Aja pa Sanremo je začel, pa ga še nisem uspela dosti spremljat. Sem šla pa včeraj z enim gospodom hodit pa mi je celo pot razlagal o enih oddajah in sem slučajno zvedla, da je že letos začel Isola dei famosi?! zakaj jaz nič ne vem.

Prejšnji teden smo bili kar pridni in smo obiskali kar nekaj vrhov. En utrinek z zares mrzlega Mrzlega vrha. Je kar pravo tole ime, ker nam je bilo res mraz, zato nismo dosti slikali.

 



V tem depresivnem dnevu bi en čokolatin, ki sem ga dobila za valentinovo, pa mi jih je do konca mama pojedla, si morte mislt, Brez prašat. Že tako je pojedla vso Nutelo z žlico, potem pa se loti še mojih Lindtov. No, ostal mi je še tale kužek.


Za vse pa, ki želite biti družbeno odgovorni, še tale zanimivost:


Morda bi res morali premisliti, preden uvajamo popularna socialna omrežja in izgubimo vse stike.

No, ostalo mi je še par dni počitnic, bomo preživeli do naslednjih :P še pol leta, potem pa še en letnik in končam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar